Omschrijving
Zichtbaar, bereikbaar én representatief: uw nieuwe kantoorlocatie! Langs de drukbezochte A27 bieden wij namens onze opdrachtgever een hoogwaardige turn-key kantoorruimte aan in een modern en representatief multi-tenant kantoorgebouw. De beschikbare ruimte van circa 305 m² is gelegen op de derde verdieping en is per direct beschikbaar voor verhuur.
Deze kantoorruimte wordt gekenmerkt door een hypermoderne afwerking en is instapklaar voor direct gebruik. Maar liefst 12 parkeerplaatsen maken onderdeel uit van het gehuurde, ideaal voor uw medewerkers en bezoekers. Daarnaast behoort het voeren van gevelreclame tot de mogelijkheden, een waardevolle kans voor zichtbaarheid langs de A27.
Locatie
Vestigen op een van de meest representatieve locaties van Breda.
Dit object is gelegen op een uitstekende zichtlocatie op het hoogwaardige bedrijvenpark ‘Hoogeind’, dat geldt als een van de meest representatieve en prestigieuze bedrijventerreinen van Breda. De directe omgeving kenmerkt zich door moderne, zelfstandige kantoor- en bedrijfsobjecten met een professionele uitstraling.
Optimale bereikbaarheid is een van de sterke punten van deze locatie. Het bedrijvenpark ligt direct aan de A27 (richting Utrecht) en op slechts enkele autominuten van de A16 (richting Rotterdam-Antwerpen). Ook met het openbaar vervoer is de locatie goed bereikbaar, wat bijdraagt aan de toegankelijkheid voor zowel medewerkers als bezoekers.
Voorwaarden en condities
Huurprijs kantoorruimte
EUR 155,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW.
Huurprijs parkeerplaatsen
EUR 390,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Betalingsverplichting
Per maand of kwartaal vooruit.
Huurtermijn
Een huurtermijn van 5 jaar, telkenmale te verlengen met periodes van 5 jaar.
Zekerheidsstelling
Een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Aanvaarding
In overleg, doch op korte termijn mogelijk.
Indexering
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs Index (CPI) Alle Huishoudens (2015=100) samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Contract
Standaard ROZ contract, model 2015.
BTW
Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Opleveringsniveau
Het object wordt turn key opgeleverd: systeemplafonds voorzien van led-verlichting, mechanische ventilatie in combinatie met airconditioning, pantry, sanitaire voorzieningen, huidige indeling met (deels) glazen wanden en vloerafwerking, verdiepingshoge (te openen) ramen, kabelgoten ten behoeve van data en elektrabekabeling en een (gemeenschappelijke) liftinstallatie.
In overleg met de andere huurder op de 3e verdieping kan gebruik gemaakt worden van het restaurant tegen nader te bepalen condities.
Overige
Alle overige voorwaarden zijn nader overeen te komen.
Levering van zaken en diensten
Servicekosten
Het voorschot servicekosten bedraagt EUR 45,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW. De navolgende zaken en diensten worden geleverd:
- Gasverbruik inclusief vastrecht voor het gehuurde en de algemene ruimten;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht voor de installatie en de verlichting van het gehuurde en de algemene ruimten;
- Waterverbruik inclusief vastrecht voor het gehuurde en de algemene ruimten;
- Schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, liften gevel, beglazing buitenzijde, beglazing;
- Gemeenschappelijke ruimten en terrassen;
- Onderhoud en schoonmaak groenvoorziening, parkeerterrein en parkeerdek;
- Winter- en strooidiensten buitenterrein;
- Vuilafvoer bedrijfsafval;
- Glasverzekering buitenbeglazing,
- Telefoonkosten liften en doormelding brandinstallatie;
- Meldkamer brandbeveiliging;
- Ongediertebestrijding;
- Legionellapreventie;
Het onderhoud, reparaties en periodieke controlewerkzaamheden uitvoeren aan:
- E&W installaties;
- Liftinstallaties;
- Gevel/glazenwasinstallatie;
- Intercom;
- Verwarming- en/of luchtbehandelingsinstallatie;
- Elektrotechnische installatie;
- Hydrofoorinstallatie;
- Brandmeldinstallatie;
- Signalerings- en bewakingsapparatuur;
- Nooduitgangen, vluchtwegen en pictogrammen hiervan in de casco ruimtes;
- Slagboominstallaties parkeerterrein;
- Parkeerhelling;
- Daken;
- Hang- en sluitwerk;
- Dakveiligheidsvoorzieningen;
- Automatische schuifdeuren;
- Brandblusapparatuur.
Administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Lees meer