Keurmeesterstraat 20

2984 BA RIDDERKERK

Kenmerken

Overdracht

Status
beschikbaar
Aanvaarding
in overleg

Bouw

Hoofdbestemming
bedrijfsruimte
Bouwjaar
1990
Bouwperiode
vanaf 1981 tm 1990

Bedrijfshal

Oppervlakte
1.500 m²
Vrije hoogte
7
Vloerbelasting
2260
Voorzieningen
Loading docks, overheaddeuren
BTW belast
Ja
Bouwhoogte
7

Kantoorruimte

Oppervlakte
324 m²
Luchtbehandelingen
Airco
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, te openen ramen
BTW belast
Ja
Verdiepingen
1

Terrein

Buitenruimte

Ligging
Bedrijventerrein

Omschrijving

Aan de Keurmeesterstraat 20 in Ridderkerk wordt circa 1.500 m2 bedrijfsruimte en circa 324 m2 kantoorruimte (deelverhuur kantoorruimte bespreekbaar) in onderhuur (tot 30-11-2025) aangeboden. De aangeboden bedrijfsruimte wordt gezamenlijk gebruikt met de onderverhuurder, zonder dat er een interne splitsing wordt gerealiseerd. Exacte afspraken worden in gezamenlijk onderling met onderverhuurder gemaakt.

De ligging van het object is uitermate strategisch ten opzichte van de rijkswegen A16 (Rotterdam-Breda-Antwerpen) en A15 (Utrecht-Europoort-Nijmegen) en biedt diverse gebruiksmogelijkheden binnen de vigerende bestemming. De bedrijfsruimte is uitermate geschikt voor productie, opslag en overflow van goederen.

Wij laten u graag de mogelijkheden zien tijdens een bezichtiging ter plaatse!

Locatie
Het onderhavige object is gelegen op het gemengde bedrijventerrein Donkersloot-Noord in Ridderkerk. Dit bedrijventerrein is gelegen onder de rook van Rotterdam in de buurt van het havengebied en daarmee ideaal te noemen voor transportbedrijven en toeleveranciers van het havengebied.

Op korte afstand zijn de op- en afritten van de Rijkswegen A16 (Rotterdam-Antwerpen) en A15 (Rotterdam-Europoort-Gorinchem) gelegen. Voorts is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer goed te noemen.

Huurprijs
Bedrijfsruimte: EUR 70,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW
Kantoorruimte: EUR 90,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW
Servicekosten: in overleg.

Het beschikbare gedeelte bedrijfsruimte is voorzien van stellingen voor circa 796 palletplaatsen. Deze stellingen worden door verhuurder te huur of ter overname aangeboden.

Bestemmingsplan
Thans is van toepassing het vigerende bestemmingsplan ‘Donkersloot’ vastgesteld bij Raadsbesluit op 1 februari 2007 waaruit blijkt dat onderhavige locatie de bestemming ‘Bedrijfsdoeleinden’ heeft. De hiervoor aangewezen gronden zijn bestemd voor bedrijven voorzover deze voorkomen in categorie 1, 2, 3.1, 3.2, 4.1 en 4.2 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten.

Voor meer informatie verwijzen u naar de website van Ruimtelijke Plannen.

Voorzieningen

Bedrijfsruimte (gedeeld gebruik):
- 2 dockshelters voorzien van elektrische levellers;
- 1 elektrische overheaddeur op maaiveld;
- toilet;
- monoliet afgewerkte betonvloer met een maximale vloerbelasting van 2.260 kg/m2;
- lichtstraten;
- TL-verlichting
- vrije hoogte 6,81 m1 onder de staalconstructie;
- stellingen voor circa 796 palletplaatsen (ter huur of ter overname);
- chauffeursingang;
- brandmeldinstallatie;
- stroomtoevoer: maximaal 32 Ampere
- verwarming (in overleg)
- infrastructuur WiFi netwerk (ter overname).

Kantoorruimte (eigen gebruik):
- Sanitaire voorzieningen;
- pantryvoorziening;
- centrale verwarming met radiatoren voorzien van thermostaatkranen;
- systeemplafonds met ingebouwde Led-verlichtingsarmaturen;
- laminaat;
- te openen ramen;
- maximale vloerbelasting van 250 kg/m2.

Huurtermijn
Deze bedrijfsruimte bieden wij in onderverhuur aan namens de huidige huurder. De huurtermijn is derhalve in lijn met de lopende huurverplichting en eindigt op 30 november 2025. Indien een langere huurtermijn is gewenst is nader overleg met de hoofdverhuurder noodzakelijk maar sluiten wij op voorhand niet uit.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.

Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst conform model verhuurder welke is gebaseerd op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7.230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015, met de bijbehorende Algemene Bepalingen.

Aanvaarding
In overleg, op korte termijn mogelijk.

Leveringen en diensten
In het pakket van levering van zaken en diensten zijn de navolgende zaken inbegrepen:
- Onderhoud toegangsdeuren (overheaddeuren);
- groenvoorziening;
- onderhoud dak;
- onderhoud, periodieke controle en keuringen van de brandmeldinstallaties en brandblusmiddelen;
- onderhoud pompinstallaties en schoonmaak loadingdocks;
- zuiveringsheffing;
- diverse kosten;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde en geleverde leveringen en diensten.

Onderhuurder dient voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor aanvraag en levering van elektra, gas en water zoor zowel de bedrijfsruimte als het kantoorgedeelte alsmede voor internet, telefoonaansluitingen en overige voorzieningen.
Lees meer

Kaart

Brochure(s)

Er zijn geen brochures gevonden bij dit pand.

Vraag meer informatie aan